مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 11:102020-02-04سياسي

حاجی میرزایی: در 40 سال اخیر هیچ کاری را بدون آرمان انجام ندادم


وزیرآموزش وپرورش با اشاره به اهمیت امر مدرسه سازی در کشور گفت: به هر بهانه ای و در هر روز باید از خیرین مدرسه ساز تقدیر کرد.

- وزیرآموزش وپرورش با اشاره به اهمیت امر مدرسه سازی در کشور گفت: به هر بهانه ای و در هر روز باید از خیرین مدرسه ساز تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از ظهر امروز محسن حاجی میرزایی در دیدار با اعضای هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با تبریک دهه فجر اظهار کرد: هرکاری کنیم باز هم نمی توان قدردان تلاش های خیرین بود.

وزیرآموزش وپرورش افزود: در چهل سال اخیر بنده هیچ کاری بدون آرمان انجام ندادم و از شما خیرین نیز می خواهم ابتدا آرمان و اهداف خود را تعیین و سپس برای انجام آن تلاش کنید.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: هرکاری برای تقویت و نهادینه سازی فرهنگ خیری نیاز باشد انجام خواهیم داد.

وی اشاعه فرهنگ خیری را جز وظایف جامعه دانست و ادامه داد: باید دید چگونه این فرهنگ را اشاعه دهیم باید به جامعه یادآوری کنیم که این وظیفه ماست لذا باید به هر بهانه ای و در هر روز از خیرین تقدیر کرد.

عضو کابینه تدبیر و امید افزود: صدا و سیما نیز باید نقش بیشتری در فرهنگ سازی در خصوص مدرسه سازی داشته باشد بنابراین باید مدارس خیرساز را به جامعه معرفی کند و برای نهادینه کردن فرهنگ خیری بیش از پیش تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: در 40 سال اخیر هیچ کاری را بدون آرمان انجام ندادم

حاجی میرزایی: در 40 سال اخیر هیچ کاری را بدون آرمان انجام ندادم