مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-04سياسي

جشن انقلاب در سازمان صمت کردستان


انقلاب اسلامی رساترین فریاد تاریخ معاصر بوده است.

- مرکز کردستان، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در امور بسیج کردستان امروز در مراسم جشن پیروزی انقلاب درسازمان صنعت معدن تجارت با بیان این مطلب گفت: انقلاب اسلامی با اتکا به خدامحوری، خودباوری، اتحاد و یکپارچگی و رهبری فرزانه در مقابل زورگویان و ظالمان ایستاد تا به پیروزی رسید .

محمد پناه با اشاره به فتنه ها و توطئه ها ی همیشگی دشمن در ابعاد سخت و نرم افزود: شرکت مردم بصیر ایران در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشت های کوبنده دیگری است که موجب شکست و نومیدی بیش از پیش دشمن خواهد شد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان هم با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بازاریان خواست با قانون مداری، رعایت اخلاق و انصاف، انسجام ملی را حفظ کرده و برای رفاه مردم و داشتن جامعه ای سالم تلاش کنند .

محمد ده ره وزمی با بیان اینکه تحریم ها و فشار های اقتصادی دول غربی علیه کشورمان موجب خودکفایی و رونق تولید واحد های تولیدی شد افزود: امسال 152 میلیارد تومان سرمایه در گردش به تولید کنندگان کردستانی پرداخت شد .

وی افزود در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین کالا های اساسی در استان وجود ندارد و میوه شب عید هم از امروز وارد استان می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن انقلاب در سازمان صمت کردستان

جشن انقلاب در سازمان صمت کردستان