مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 12:052020-02-04ورزشي

اجرای 100 ویژه برنامه ورزشی دهه فجر در شاهرود/ ایجاد پیست موتورکراس


شاهرود _ رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود بابیان اینکه 100 برنامه فرهنگی و ورزشی طی دهه فجر اجرایی می شود، گفت: کلنگ زنی پیست موتورکراس در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید محمدی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره ورزش و جوانان شاهرود بابیان اینکه 100 برنامه فرهنگی و ورزشی برای دهه فجر هم اکنون سطح شهرستان در حال اجرا است، ابراز داشت: این برنامه ها در سطح دستگاه ها با همراهی شورای تبلیغات اسلامی و فرمانداری برنامه ریزی شده است و شامل مسابقات قهرمانی، فعالیت های همگانی و تفریحات نشاط آور می شود.

وی بابیان اینکه طرح فجر تا نوروز ابلاغ و تا 20 فروردین سال آتی ادامه دارد، افزود: این برنامه ها شامل مشارکت جنبی و اجرای جشنواره های روستایی و بازی های بومی محلی می شود که این جشنواره جمعه گذشته در مغان برگزار و در روستاهای زرگر و میغان نیز اجرایی خواهد شد.

میزبانی 35 مسابقه ورزشی در شاهرود رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود بابیان اینکه جشنواره ورزش های جانبازان و معلولین فردا در سالن تختی و همچنین جشنواره ورزش های رزمی در هفت رشته برگزار می شود، ابراز داشت: فعالیت های آموزشی و دانش افزایی شامل مباحث تئوری نیز شامل داوری درجه سه فوتبال و مربی گری بدمینتون اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 100 ویژه برنامه ورزشی دهه فجر در شاهرود/ ایجاد پیست موتورکراس

اجرای 100 ویژه برنامه ورزشی دهه فجر در شاهرود/ ایجاد پیست موتورکراس