مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 12:102020-02-04فرهنگي

فیلمی با بازی مریم بوبانی در جشنواره برلین


فیلم «خواهران جدا افتاده» با حضور مریم بوبانی بازیگر ایرانی، اولین نمایش جهانی خود را در بخش چشم انداز سینمای آلمان هفتادمین جشنواره برلین تجربه خواهد کرد.

- فیلم خواهران جدا افتاده با حضور مریم بوبانی بازیگر ایرانی، اولین نمایش جهانی خود را در بخش "چشم انداز سینمای آلمان" هفتادمین جشنواره برلین تجربه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خواهران جدا افتاده که محصول مشترک آلمان و یونان می باشد، داستان روژدا، دختر کرد عراقی است که در پی حمله داعش به اروپا فرار می کند و مدتی بعد پس از فراگرفتن آموزش های نظامی برای یافتن خواهرش به عراق بازمی گردد.

نکته قابل توجه در این فیلم حضور مریم بوبانی بازیگر سینمای ایران در نقش مادر روژدا است.

همچنین حسام دهقانی و غزال قربانی بعنوان دستیاران کارگردان و سروه علی ویسی بعنوان مشاور زبان کردی در تولید این فیلم مشارکت داشته اند.

فیلمبرداری این فیلم طی دو سال در کشورهای آلمان، یونان و عراق انجام شده و فیلم با نام بین المللی Sisters Apart به نمایش درمی آید.

آلمیلا باگریاچیک ، زبیده بولوت و جودیت نیومان از دیگر بازیگران فیلم هستند و مارتین هامپبل تهیه کننده فیلم مطرح و نامزد اسکار او و اینجا باید بهشت باشد برنده جایزه فیپرشی کن، تهیه کننده این فیلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی با بازی مریم بوبانی در جشنواره برلین

فیلمی با بازی مریم بوبانی در جشنواره برلین