مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 12:452020-02-04سياسي

شناسایی و انهدام بزرگترین شبکه قاچاق هرویین در جنوب کشور


دبیر کل ستادمبارزه با موادمخدر گفت: سفر به استان هرمزگان برای بررسی موضوع مبارزه با مواد مخدر در بعد درمان، پیشگیری، مقابله و کاهش آسیب در استان است.

- ایسنا/هرمزگان دبیر کل ستادمبارزه با موادمخدر گفت: سفر به استان هرمزگان برای بررسی موضوع مبارزه با مواد مخدر در بعد درمان، پیشگیری، مقابله و کاهش آسیب در استان است.

سردار اسکندر مومنی ظهر امروز(15 بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد: در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تصمیماتی متناسب با شرایط استان در بخش مقابله و درمان و بخش پیشگیری اتخاذ و مصوب شدو یکی دیگر از موضوعات، موضوع طرح یاری گران زندگی با اولویت پیشگیری و امر مبارزه با موادمخدراست.

وی افزود: استان هرمزگان در خصوص طرح یاری گران تلاش های خوبی داشته است.

امروز همه بخش های مختلف، گروه های مرجع، فرهنگیان، آموزش و پرورش، علماء ونهادهای فرهنگ ساز درکنار هم جمع شدند تا با اقدامات فرهنگی از گرایش مردم و جوانان به مواد مخدر پیشگیری کنند.

مومنی ادامه داد: درخصوص این نمایشگاه، باندی که اخیرا دستگیرشده و همانگونه که هم وطنان مستحضرند و همه می دانیم که جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از دنیا در حال مبارزه مواد مخدراست و این مبارزه، تنها یک مبارزه داخلی نیست بلکه یک مبارزه جهانی برعلیه آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و انهدام بزرگترین شبکه قاچاق هرویین در جنوب کشور

شناسایی و انهدام بزرگترین شبکه قاچاق هرویین در جنوب کشور