مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 12:452020-02-04فرهنگي

تله فیلم « من و خودم یهویی» ساخته می شود


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از ساخت تله فیلم « من و خودم یهویی» خبر داد و گفت: این تله فیلم با موضوع مصرف بهینه آب ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی در جریان بازدید از مراحل ساخت  تله فیلم من و خودم یهویی تولید برنامه های فاخر را عامل مهمی در راستای کسب رضایت مخاطبان و اشتغال جامعه هنری استان دانست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان پرداخت به موضوعات مهم و اساسی جامعه در قالب طنز را از جمله محورهای برنامه سازی رسانه استانی دانست که با اقبال مخاطبان مواجه شده است.

وی فرهنگ بومی و هنرهای دستی استان را غنی برشمرد و افزود: استفاده از لوکیشن هایی که به نوعی تبلیغ کننده میراث فرهنگی، مشوق گردشگری و عامل اشتغال در این حوزه است، اولویت این فیلم داستانی است.

 لطیفی پرداخت غیرمستقیم به صنایع دستی استان مانند صنعت سنتی مسگری، چارق دوزی و ملیله سازی در کنار بهره گیری از هنرمندان باتجربه بومی را از دیگر شاخصه های این اثر تلویزیونی برشمرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم و اصلی در این تله فیلم، پرداخت ظریف و هنرمندانه به موضوع مهم کم آبی و مصرف صحیح و بهینه منابع آب و دغدغه این موضوع برای آیندگان، با نگاه فانتزی است، اظهار داشت : این تله فیلم از مصوبات مرکز سیمای استان ها بوده و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله فیلم « من و خودم یهویی» ساخته می شود

تله فیلم « من و خودم یهویی» ساخته می شود