مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 13:002020-02-04ورزشي

راه ‎اندازی مسابقات کشوری فوتبال روی میز بانوان؛ به زودی


نفرات برتر رقابت های لیگ را به اردو تیم ملی دعوت می کنیم و درپی برگزاری مسابقات کشوری در بخش بانوان هستیم.

- راه ‎اندازی مسابقات کشوری فوتبال روی میز بانوان؛ به زودی رییس انجمن فوتبال روی میز گفت: نفرات برتر رقابت های لیگ را به اردو تیم ملی دعوت می کنیم و درپی برگزاری مسابقات کشوری در بخش بانوان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، آقای سید مصطفی حدادی پس از پایان رقابت های باشگاهی افزود: بعد از رقابت های قهرمانی کشور و با توجه به درخواست ورزشکاران، نخستین دوره مسابقات لیگ را با حضور 10 تیم در دو مرحله رفت و برگشت برگزار کردیم.

حدادی گفت: بعد از برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی، مسئولان بعضی هیئت ها درخواست حضور دو تیم از هر استان را در مسابقات سال آینده مطرح کردند که این موضوع نشان از استقبال تیم ها دارد و به طور حتم در مسابقات سال آینده شاهد حضور تعداد زیادی از ورزشکاران خواهیم بود.

رییس انجمن افزود: براساس برنامه ریزی ها درپی برگزاری لیگ باشگاهی و مسابقات قهرمانی کشور در سال آینده نیز هستیم تا ورزشکاران از فضای رقابت ها دور نمانند و بتوانیم استعداد های این رشته را شناسایی کنیم.

وی گفت: از عملکرد داوری در این مسابقات راضی هستم و ما در همین دوره از لیگ، کلاس توجیهی برای داوران برگزار کردیم تا با آخرین قوانین این رشته آشنا شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ‎اندازی مسابقات کشوری فوتبال روی میز بانوان؛ به زودی

راه ‎اندازی مسابقات کشوری فوتبال روی میز بانوان؛ به زودی