مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 13:052020-02-04فرهنگي

سوءمدیریت؛ «هنرمندان قشمی» را به استعفا کشاند


بیش از 500 هنرمند فعال در عرصه تئاتر دینی-انقلابی جزیره قشم به دلیل سوءمدیریت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد این جزیره استعفا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، منابع آگاه از استعفای دسته جمعی بیش از 500 نفر از جوانان فعال در عرصه تئاتر دینی و انقلابی جزیره قشم خبر می دهند.

این استعفا در واکنش به سوءمدیریت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم انجام شده است.

اعمال فشار جهت انتقال بودجه آموزشی انجمن نمایشی قشم به سایر رده های بودجه ای که شفافیت هزینه کرد آن نیز جای بررسی دارد از دیگر دلایل این اقدام به شمار می رود.

تئاتر دینی و انقلابی جزیره قشم در سنوات اخیر توانسته است تحسین آحاد جامعه به ویژه مسؤولان ارشد فرهنگی نظیر امام جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار و نیز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را برانگیزد.

اوج هنرنمایی این هنرمندان در یادواره اخیر سردار شهید غلامشا ذاکری در قالب یادواره ای با نام به رنگ هنر تجلی یافت که بازتاب محسوسی در رسانه ملی را نیز به همراه داشته است.

مباحث آموزشی از مهمترین نیازهای این هنرمندان جهت رشد و توسعه به شمار می رود و هم اینک نگاه تمامی اصحاب فرهنگ و هنر این جزیره به واکنش مسؤولان و متولیان فرهنگی به ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دوخته شده است و خواستار اقدامی به هنگام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءمدیریت؛ «هنرمندان قشمی» را به استعفا کشاند

سوءمدیریت؛ «هنرمندان قشمی» را به استعفا کشاند