مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-04فرهنگي

فعالیت های فرهنگی در خور و بیابانک شتاب می گیرد


عباس بلانیان روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح این اداره و معرفی رییس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خور و بیابانک افزود: استقرار ادارات به ویژه اداره فرهنگ و ارشاد در این شهرستان بسیار ضروری بود.

وی یادآور شد: خور و بیابانک، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نداشت و کارهای فرهنگی آن توسط اداره فرهنگ و ارشاد نایین انجام می گرفت.

وی اظهار داشت: شهرستان خور و بیابانک دارای ظرفیت های بالایی در بخش فرهنگ و هنر است و باید به ظرفیت های این بخش توجه شود.

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه ها در این شهرستان که با ایجاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می شود، تشکیل شورای فرهنگ عمومی است که یکی از نیازهای اساسی این شهرستان محسوب می شود.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی افزود: حمایت از هنر و هنرمندان از دیگر ماموریت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان است که فعالیت های این بخش نیز با راه اندازی این اداره سامان خواهد یافت.

وی با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت کشور نیازمند زیرساخت های فرهنگی هستیم، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در باره مباحث فرهنگی به قدری کامل و جامع است که برای حرکت رو به جلو در فرهنگ باید به آن توسل جست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی در خور و بیابانک شتاب می گیرد

فعالیت های فرهنگی در خور و بیابانک شتاب می گیرد