مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 13:452020-02-04اقتصادي

دهه فجر گره یک دهه ای 2 پروژه بابلسر را باز کرد


اسماعیل حسن زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود : یکی از این پروژه ها سد لاستیکی منطقه هادی شهر بود که کلنگ آن 12 سال پیش بر زمین خورده و گره ای برای مدیریت آب بابلرود بود.

وی با بیان اینکه اعتبار احداث سد لاستیکی هادی شهر حدود 100 میلیارد ریال بود، افزود: این پروژه طی 11 سال فقط 40 درصد پیشرفت داشت که خوشبختانه طی یک سال اخیر با حمایت دولت و با جذب اعتبار 40 میلیارد ریالی تکمیل و اکنون آماده بهره برداری است.

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه گنجایش این سد یک میلیون مترمکعب است و یک هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی را تحت پوشش قرار می دهد، گفت : با راه اندازی این سد بخش اعظم مشکل آبیاری در زمین های کشاورزی دو شهرستان بابلسر و بابل برطرف خواهد شد.

حسن زاده همچنین از افتتاح سالن ورزشی روستای احمدکلا این شهرستان به عنوان دومین پروژه بر زمین مانده اشاره کرد و افزود: کلنگ این پروژه نیز 10 سال پیش زده شد و به دلیل کمبود منابع مالی متوقف ماند.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و بهره برداری این زمین فوتبال حدود 18 میلیارد ریال از سوی دولت تدبی رو امید تامین اعتبار شد ، افزود: این سالن ورزشی نیز اکنون اماده افتتاح است.

فرنماندار بابلسر اولویت دولت را اتمام پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: در همین راستا ما پروژه جدیدی تعریف نکردیم و هدف ما ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر گره یک دهه ای 2 پروژه بابلسر را باز کرد

دهه فجر گره یک دهه ای 2 پروژه بابلسر را باز کرد