مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 13:502020-02-04سياسي

نشر ارزش های دینی و انقلابی در فضای رسانه؛ هدف جشنواره رسانه ای «راه آینده»


مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: از اهداف این جشنواره می توان به نشر خوبی ها و ارزش های دینی و انقلابی در فضای رسانه با رویکرد رسانه دیجیتال و فضای مجازی متناظر با فرهنگ جبهه و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

- نشر ارزش های دینی و انقلابی در فضای رسانه؛ هدف جشنواره رسانه ای راه آینده ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: از اهداف این جشنواره می توان به نشر خوبی ها و ارزش های دینی و انقلابی در فضای رسانه با رویکرد رسانه دیجیتال و فضای مجازی متناظر با فرهنگ جبهه و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صاحبقرانی گلستانی، امروز 15 بهمن ماه، در نشست خبری نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای دیجیتال راه آینده که در اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، در خصوص وظایف سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد تبلیغی انقلاب اسلامی و ترویج گفتمان اسلامی دو وظیفه مهم بر عهده دارد که در تلاش هستیم این وظایف را با استفاده از ابزارهای مختلف و شیوه های گوناگون به نحو احسن به جا آوریم.

وی ادامه داد: مسأله اول ترویج گفتمان اسلامی، همان گفتمانی است که امام خمینی (ره) آن را تبیین کردند و مسأله دوم مقابله با هجمه های دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر ارزش های دینی و انقلابی در فضای رسانه؛ هدف جشنواره رسانه ای «راه آینده»

نشر ارزش های دینی و انقلابی در فضای رسانه؛ هدف جشنواره رسانه ای «راه آینده»