مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-04سياسي

هرمزگان، بالاترین میزان آمادگی پیشگیری از اعتیاد در کشور را کسب کرد


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، موادمخدر را دشمن بشریت دانست و گفت: اعتیاد زندگی و یک جامعه را به آتش می کشد و بدون توجه به هیچ قوم و نژادی هر فردی را می تواند مبتلا کند.

سردار اسکندر مومنی روز سه شنبه در همایش یاری گران زندگی در تالار شهید آوینی بندرعباس افزود: فعالیت ها در راستای مبارزه گسترده با این بلای خانمان سوز، نیازمند همکاری همه جانبه مردم جامعه است.

وی با اشاره به اینکه چنین همایش هایی می تواند به مبارزه با موادمخدر کمک کند اما کافی نیست بیان کرد: باید همه اقشار جامعه دست به دست یکدیگر دهند و خانواده ها را با آموزش از مخاطرات مصرف مواد مخدر آگاه کنند تا آسیب کمتری متوجه آنها شود.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: علمای اهل تشیع و تسنن، خانواده ها، نهادهای فرهنگ ساز، سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجتماعی باید همکاری خود را برای سازندگی کشور در مقابله با معضل اعتیاد بیشتر از گذشته کنند.

سردار مومنی ادامه داد: مواد مخدر یک تهدید واقعی است که دشمن سعی دارد ورود آن را به کشور بیشتر کند و خانواده به عنوان ریشه اصلی پیشگیری می تواند کمک کند تا جامعه به خصوص جوانان به سمت اعتیاد نروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان، بالاترین میزان آمادگی پیشگیری از اعتیاد در کشور را کسب کرد

هرمزگان، بالاترین میزان آمادگی پیشگیری از اعتیاد در کشور را کسب کرد