مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 14:152020-02-04اجتماعي

مردان چقدر خشونت خانگی را تجربه می کنند؟


« خشونت زنان علیه مردان را می توان به نوعی آسیب و پدیده جدیدی قلمداد کرد، چرا که همیشه آنچه در فرهنگ ما یعنی فرهنگ مرد سالار ایرانی وجود داشته حتی در داستان، - وقتی صحبت از خشونت خانگی می شود بیشتر ما نا خودآگاه فکرمان به سراغ خشونت مردان علیه زنان می رود و کمتر کسی به این فکر می کند که ممکن است این بار خشونتی علیه مردان رخ داده باشد.

مثلا همین ماجرا جنجالی زوج هالیوودی امبر هرد و جانی دپ.

در سال 2017 که ماجرای طلاق پر سر و این زوج با ادعای اینکه امبر هرد مورد آزار فیزیکی قرار گرفته است، مطرح شد، هیچکس ادعای دپ را که در واقع می گفت او مورد آزار جسمی قرار گرفته نه همسرش را باور نکرد.

به طوریکه او از بسیاری از پروژه ها حذف شد و حتی نقش محبوبش یعنی کاپیتان اسپرو را در دزدان دریایی کاراییب از دست داد و خیلی از کارگرادانان دیگر تمایل نداشتند تا با این ستاره هالیوودی کار کنند.

اکنون بعد از 3 سال فایل صوتی منتشر شده است که نشان می دهد حق با جانی دپ بوده و امبر هرد اعتراف می کند که با او رفتار خشونت آمیزی داشته است.

در این فایل صوتی که نشریه انگلیسی دیلی میل منتشر کرده است، صدای این دو بازیگر مشهور به گوش می رسد که در حال جدال هستند و هرد تایید می کند که جانی را کتک می زند و در مجادلات اشیاء گوناگون را به سوی او پرتاب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان چقدر خشونت خانگی را تجربه می کنند؟

مردان چقدر خشونت خانگی را تجربه می کنند؟