مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 14:452020-02-04پزشكي

تفاهم نامه همکاری برای ساماندهی خدمات بهداشتی درمانی عشایر امضا شد


تفاهم نامه همکاری معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان امور عشایر ایران به منظور ساماندهی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه عشایری کشور امروز در شهرستان شوش امضا شد.

- تفاهم نامه همکاری معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان امور عشایر ایران به منظور ساماندهی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه عشایری کشور امروز در شهرستان شوش امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت در مراسم امضای این تفاهم نامه با مهندس قندالی رییس سازمان امور عشایری کشور در مرکز عشایرنشین غرب کرخه واقع در شهرستان شوش با بیان اینکه یک میلیون و 200 هزار نفر عشایر در سطح کشور وجود دارد، اظهار داشت: درصد بالایی از این عشایر کوچ رو هستند که باید خدمات بهداشت و درمان متناسب با شیوه زندگی آنها ارائه شود.

وی هدف از امضای تفاهم نامه وزارت بهداشت و سازمان امور عشایری را تسهیل و دسترسی عشایر کشور به خدمات بهداشتی درمانی عنوان کرد و افزود: پس از کارشناسی و تبیین استانداردها و براساس تفاهم نامه، برای جمعیت عشایر کوچ رو که با مراکز ثابت بهداشت و درمان فاصله دارند، کانکس و خانه بهداشت سیار اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری برای ساماندهی خدمات بهداشتی درمانی عشایر امضا شد

تفاهم نامه همکاری برای ساماندهی خدمات بهداشتی درمانی عشایر امضا شد