مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 15:302020-02-04سياسي

تشکیل قرارگاه اطلاعاتی جهت رصد تخلفات انتخاباتی در شهرستان بناب


در راستای حفظ و حراست از رأی مردم و برگزاری انتخابات سالم، برای اولین بار قرارگاه اطلاعاتی جهت رصد تخلفات انتخاباتی در محل فرمانداری بناب تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین رفیعی عصر امروز در گفتگویی با خبرنگاران با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداهای انتخابات از 24 بهمن ماه آغاز و تا 30 بهمن و 24 ساعت مانده به زمان رأی گیری ادامه خواهد داشت؛ تصریح کرد: هرگونه تبلیغات کاندیداها قبل از وقت مقرر غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده تخلف کنندگان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بناب بیان کرد: برای روز برگزاری انتخابات چهار قرارگاه به منظور برقراری امنیت و سلامت انتخابات متشکل از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در 4 مرکز پیش بینی و تقسیم بندی شده اند که به منظور پیشگیری و پیگیری تخلفات انتخاباتی در سطح شهرستان مستقر و انجام وظیفه خواهند کرد.

رفیعی با ابراز امیدواری نسبت به حضور حداکثری واجدین شرایط رأی دهندگان در پای صندوق های رأی یادآور شد: امنیت و سلامت انتخابات در شهرستان دغدغه اصلی مسئولین برگزاری انتخابات این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون صلاحیت 6 نفر برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب مورد تأیید قرار گرفته است که به رقابت خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه اطلاعاتی جهت رصد تخلفات انتخاباتی در شهرستان بناب

تشکیل قرارگاه اطلاعاتی جهت رصد تخلفات انتخاباتی در شهرستان بناب