مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 16:552020-02-04سياسي

بازگشت به فقه امام، مشکلات را حل می کند


مدیر مرکز تحقیقات موسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل بر لزوم بازگشت به فقه امام راحل به منظور حل مشکلات مرتبط به تحلیل نظریات مرتبط به اداره حکومت اسلامی تاکید کرد.

- ایسنا/قم مدیر مرکز تحقیقات موسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل بر لزوم بازگشت به فقه امام راحل به منظور حل مشکلات مرتبط به تحلیل نظریات مرتبط به اداره حکومت اسلامی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم تقوی، مدیر مرکز تحقیقات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) امروز، 15 بهمن ماه در هم اندیشی علمی منظومه فکری امام خمینی و نقش روحانیت در مجلس که در خبرگزاری رسا برگزار شد، با اشاره به جامعیت شخصیت امام راحل بیان کرد: ایشان علوم نقلی و فقه و اصول و مقدمات آن را در جایگاه و رتبه عالی داشتند و این ها را با عرفان و اخلاق و حکمت و فلسفه جمع کرده بودند و به تعبیر آیت الله جوادی آملی در ایشان جمع سالم میان صفات مختلف بود.

وی با بیان اینکه از دید بنده، عروه فقه ناقصی است، افزود: امام در میان همه فقهای بزرگ شیعه در صد سال اخیر در نجف و قم موفق به نوشتن فقه کامل شدند که در تحریرالوسیله مبرز است؛ این اثر در اوج کتب علمی و تحقیقی است و در عین حال امام در کنار آن، آثاری مانند شرح دعای سحر و شرح چهل حدیث را در زمینه عرفان و اخلاق نوشتند که بی نظیر و نشانه جامعیت امام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به فقه امام، مشکلات را حل می کند

بازگشت به فقه امام، مشکلات را حل می کند