مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 16:552020-02-04اقتصادي

بهره وری از منابع آب وخاک و توسعه کشت‎های گلخانه‎ای از اولویت های سازمان است


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: بهره وری از منابع آب وخاک و توسعه کشت های گلخانه ای از اولویت ها و برنامه های سازمان جهاد کشاورزی در استان است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: بهره وری از منابع آب وخاک و توسعه کشت های گلخانه ای از اولویت ها و برنامه های سازمان جهاد کشاورزی در استان است.

عبدالرضا بازدار امروز در مراسم افتتاحیه گلخانه هیدروپونیک 6 هزار مترمربع ویرا گل شهرستان خرم آباد با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی 75 پروژه بااعتباری بالغ بر 82 میلیارد تومان در اقصی نقاط استان به فراخور این ایام خجسته افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد که در این راستا بهره وری از منابع آب وخاک و توسعه کشت های گلخانه ای اولویت ها و برنامه های سازمان جهاد کشاورزی لرستان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طی سه سال گذشته سطح گلخانه های قابل بهره برداری در لرستان از 7 هکتار به 65 هکتار رسیده است و روند توسعه گلخانه ها همچنان ادامه دارد به طوری که در حال حاضر تعداد 20 هکتار گلخانه در دست احداث داریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: همچنین زیرساخت های احداث بیش از 250 هکتار گلخانه در قالب شهرک های کشاورزی نیز در دست اقدام است تا به سرمایه گذاران و متقاضیان در قالب واحدها واگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری از منابع آب وخاک و توسعه کشت‎های گلخانه‎ای از اولویت های سازمان است

بهره وری از منابع آب وخاک و توسعه کشت‎های گلخانه‎ای از اولویت های سازمان است