مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 18:102020-02-04اقتصادي

200 کیلومتر سیل بند در جناحین رودخانه های خوزستان ایجاد می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: احداث حدود 200 کیلومتر سیل بند در جناحین رودخانه ها در دستور کار است که تاکنون حدود 120 کیلومتر آن انجام شده است.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: احداث حدود 200 کیلومتر سیل بند در جناحین رودخانه ها در دستور کار است که تاکنون حدود 120 کیلومتر آن انجام شده است.

فاضل عبیات در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که امروز(15 بهمن) در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه بازسازی مناطق سیل زده در استان پیشرفت خوبی داشته است، اظهار کرد: میزان پیشرفت عملیات بازسازی در بخش منازل روستایی و شهری 75 درصد است که تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی افزود: در بخش راه های روستایی حدود 2 هزار و 100 کیلومتر متاثر از سیلاب بودند که در قالب 70 پروژه تعریف شدند.

از میان این پروژه ها بعضا پروژه های بزرگ پل سازی از جمله پل دهستان عنافچه وجود دارد که مشکل تردد حدود 37 روستا را حل می کند و 4 پل نیز در دشت آزادگان در حال احداث هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبیات با اشاره به اینکه مردم ساکن حوضه های آبی دز، کرخه و کارون از نظر تاریخی با سیلاب در چالش بودند و به طور متوالی با آن روبرو بودند، افزود: رسیدگی ارگان ها و نهادها در جبران خسارات ناشی از سیل برای مردم مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 کیلومتر سیل بند در جناحین رودخانه های خوزستان ایجاد می شود

200 کیلومتر سیل بند در جناحین رودخانه های خوزستان ایجاد می شود