مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 19:072020-02-04سياسي

فعالان فرهنگی برای نشر معارف اهل بیت در جامعه تلاش کنند


پیش کنگره شعر اهل بیت (ع) با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، فرماندار ویژه سقز، جمعی از شاعران و علاقه مندان به اهل بیت (ع) روز سه شنبه در سالن پیامبر اعظم (ص) اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: امام راحل بر قیام و مبارزه علیه مستکبران و حکومت های ظالم بویژه ایستادگی مقابل رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان راه نجات فلسطین همواره تاکید داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حاتمیان با بیان اینکه حمایت از مظلومیت فلسطین به عنوان آرمان بزرگ مسلمانان، یکی اهداف امام راحل و انقلاب اسلانی است، افزود: طرح معامله قرن توطئه دیگری برای ظلم بر مردم فلسطین است که با اتحاد همه جوامع اسلامی محقق نخواهد شد و شکست بزرگ دیگری برای آمریکا و متحدانش است.

وی تاکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) در داخل کشور به دنبال براندازی حکومت شاهنشاهی بود که با تکیه بر قدرت لایزال خداوند و پشتوانه مردم به اهدافش رسید و در بعد خارجی نیز بدنبال اخیای عزت مسلمانان و اقتدار اسلام بودند که بخش مهمی از این هدف محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان فرهنگی برای نشر معارف اهل بیت در جامعه تلاش کنند

فعالان فرهنگی برای نشر معارف اهل بیت در جامعه تلاش کنند