مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 21:152020-02-04اقتصادي

جزییات تصمیم مهم برای تعیین تکلیف 5100 خودروی دپو شده


بعد از اما و اگرهای بسیار در رابطه با تعیین وضعیت و نرخیص خودروهای دپو شده در گمرک، با ارائه پیشنهاد وزیر اقتصاد به دولت برای تعیین تکلیف آنها در نهایت تصمیماتی در این رابطه اخذ شده که به زودی در دولت طرح و نهایی می شود، - بعد از اما و اگرهای بسیار در رابطه با تعیین وضعیت و نرخیص خودروهای دپو شده در گمرک، با ارائه پیشنهاد وزیر اقتصاد به دولت برای تعیین تکلیف آنها در نهایت تصمیماتی در این رابطه اخذ شده که به زودی در دولت طرح و نهایی می شود، این در حالی است که هیچ افزایشی در رابطه با حقوق گمرکی و سود بازرگانی در این رابطه تصویب نشده و به محض رای دولت ، ترخیص و یا هر گونه مصوبه ای در این باره در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از چند سال اخیر خودروهای دپو شده در گمرک در مجموع حدود 12 هزار و 261 دستگاه بود که به دلایلی از جمله تغییر شرایط ارزی و همچنین ممنوعیت ثبت سفارش و واردات خودرو ترخیص آنها متوقف و در گمرکات، بنادر و مناطق دپو شد.

اما در نیمه دوم سال گذشته و با مصوبه هیات دولت در مهلت شش ماهه ای 7153 دستگاه از آنها ترخیص شد و 5108 دستگاه دیگر به دلیل پایان مهلت تعیین شده باقی ماند.

بعد از رایزنی هایی که در مورد تعیین تکلیف این خودروها وجود داشت در نهایت چندی پیش دژپسند-وزیر اقتصاد -در بازدیدی که از گمرکات بوشهر داشت پیشنهادات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تصمیم مهم برای تعیین تکلیف 5100 خودروی دپو شده

جزییات تصمیم مهم برای تعیین تکلیف 5100 خودروی دپو شده