مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 23:102020-02-04اقتصادي

استقبال دیپلمه ها از طرح های خوداشتغالی


مدیر پروژه سرمایه گذاری اشتغال فراگیر و روستایی با بیان اینکه بیشترین تمایل دیپلمه ها به سمت طرح های خرد و خود اشتغالی بوده است، گفت: 13 درصد متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال، - مدیر پروژه سرمایه گذاری اشتغال فراگیر و روستایی با بیان اینکه بیشترین تمایل دیپلمه ها به سمت طرح های خرد و خود اشتغالی بوده است، گفت: 13 درصد متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال، دارای مدرک تحصیلی بالاتر از دیپلم هستند که طرح های بزرگ را مدیریت می کنند.

رامین اسدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این 13 درصد وارد سامانه اشتغال فراگیر شده اند و در حال حاضر طرح های بزرگ و پیشران را مدیریت و فضای کسب و کار را برای آینده مهیا می کنند.

وی عمده طرح ها را در زمینه گلخانه، اصلاح نژاد دام، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات، معدن و گردشگری دانست و افزود: تصمیم داریم در آینده افراد تحصیلکرده بیشتری وارد شوند و با ارائه طرح های خوب، این تسهیلات را در فازهای بعد دریافت کنند.

تمایل دیپلمه ها به طرح های خرد و خوداشتغالی به گفته مدیر پروژه سرمایه گذاری اشتغال فراگیر و روستایی، طرح هایی که افراد دیپلم یا با مدرک پایین تر به دنبال آنها رفته اند عمدتا در بحث خود اشتغالی و طرح های خرد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دیپلمه ها از طرح های خوداشتغالی

استقبال دیپلمه ها از طرح های خوداشتغالی