مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 00:402020-02-04ورزشي

بازیکنان مصمم شده اند دل هواداران را شاد کنند


باشگاه پرسپولیس از مطالبات 26 میلیارد تومانی اعضای تیم فصل گذشته و طرح شکایت به علت انتشار قرارداد ها و طرح ادعا های کذب در دفاع از حق و حقوق بازیکنان تیم خبر داد.

- باشگاه پرسپولیس اعلام داشت بخش عمده و قابل توجه ارقام اعلام شده بابت مطالبات پایه و آپشن های قرارداد های فصل گذشته مربوط به بازیکنانی است که اکنون نیز در تیم حضور دارند و همچنین به واسطه شکایت های مربیان و بازیکن خارجی (بودیمیر) در صورت محکومیت باشگاه در فیفا باید بالغ بر دو میلیون دلار دیگر (چهار و نیم میلیارد تومان) نیز به آن ها پرداخت کرد.

باشگاه پرسپولیس تاکید کرد سرخ ها با حفظ همدلی و اتحاد و همچنین هواداران با حمایت همه جانبه و تشویق تا دقیقه نود که رمز موفقیت های تیم بوده در دربی و دیگر بازی ها تا کسب عنوان قهرمانی های دیگری به میدان خواهند رفت.

باشگاه نیز بخشی از مبالغ قرارداد ها را پرداخت خواهد کرد و می کوشد با تامین منابع مالی مطالبات فصل گذشته و پاداش چندین برد فصل جاری را در آینده پرداخت کند.

همچنین روز شنبه نیز گزارشی از بدهی های برجای مانده به هواداران و جامعه فوتبال ارایه خواهد شد.

اعضای تیم پرسپولیس در تمرین امروز تصمیم گرفته اند به علت دربی فعلا سکوت کنند، اما تاکید کرده اند این اتفاقات بطور حتم انگیزه های آن ها را برای پیروزی و شاد کردن هوادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان مصمم شده اند دل هواداران را شاد کنند

بازیکنان مصمم شده اند دل هواداران را شاد کنند