مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 05:062020-02-05سياسي

تعداد بوم گردی های کرمانشاه تا پایان سال جاری به 50 مورد می رسد


امید قادری شامگاه سه شنبه در اولین جلسه هماهنگی کمیته های برنامه های گردشگری روستایی و اکوتوریسم کرمانشاه 2020 که به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور معاونین وی و جمعی از مدیران استان در سرسرای جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از زمان حضور در میراث فرهنگی کرمانشاه با حمایت و تاکید استاندار چند اتفاق مهم برای تحول در گردشگری در دستور کار قرار گرفت که به لطف خدا پرونده ثبت جهانی اورامانات هم اکنون برای ارزیابی به یونسکو ارسال شده تا روند ثبت جهانی آن در آینده نزدیک تکمیل شود.

او افزود: همچنین با تاکیدی که مدیریت ارشد استان داشتند، پیگیری برای میزبانی یک رویداد بین المللی در حوزه گردشگری در دستور کار قرار گرفت و استان کرمانشاه توانست با رایزنی های همه جانبه ای که صورت گرفت میزبان رویداد بین المللی گردشگری روستایی و اکوتوریسم در سال 2020 شود.

قادری گفت: تبلیغات و بازاریابی مهمترین بخش رویداد کرمانشاه 2020 است که باید در راستای بهره برداری از این اتفاق بزرگ برای توسعه گردشگری استان کرمانشاه از آن استفاده کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: شهرداری در همراهی با این رویداد نقش تعیین کننده ای دارد و باید برنامه های خود را در این خصوص زودتر ارایه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بوم گردی های کرمانشاه تا پایان سال جاری به 50 مورد می رسد

تعداد بوم گردی های کرمانشاه تا پایان سال جاری به 50 مورد می رسد