مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 05:062020-02-05ورزشي

بانوان ایران در بازی های آسیایی 1990 با چادر حضور یافتند


دکتر مهین فرهادی زاد سه شنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: این حضور باعث شد تا در دوره های بعدی بازی های آسیایی، بانوان کشورهای اسلامی نیز در برخی از رشته ها با حجاب ظاهر شوند.

وی با تاکید براینکه برنامه های آموزشی و معرفتی ایرانی اسلامی در دستور کار قرار گرفته و انجام می شود، اظهار داشت: ورزش همگانی اصلی ترین گام در ورزش بانوان است و در حقیقت سلامت خانواده در گرو سلامت بانوی خانواده است.

فرهادی زاد افزود: بانوان ایران در سال های گذشته سهمیه هایی برای المپیک و پارالمپیک کسب کرده اند که به یاری خداوند برای المپیک آینده (2020 توکیو) نیز سهمیه هایی را کسب خواهند کرد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، همچنین در بازدید از محل طرح ارزیابی ساختار قامتی زنان شاغل در دستگاه های اجرایی استان زنجان گفت: انجام مسوؤلیت های مهم بانوان در گرو سلامت آنان بوده و توجه جدی به این امر مهم ضروری است.

فرهادی زاد با بیان اینکه ورزش و حرکات اصلاحی در سلامتی بسیار موثر و نشاط آور است و زمینه داشتن جامعه ای پویا را فراهم می کند، افزود: بانوان در صورت بهره مندی از جسمی سالم می توانند به مسوؤلیت های مهمی که بردوش آنان است بپردازند و شکوفا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ایران در بازی های آسیایی 1990 با چادر حضور یافتند

بانوان ایران در بازی های آسیایی 1990 با چادر حضور یافتند