مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 05:552020-02-05سياسي

آماده به سیر شدن واگن های جدید رجا


بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، واگن های بازسازی و بهسازی شده جدید شرکت حمل و نقل ریلی رجا از روز گذشته آماده سیر شد.

- به نقل از رجا؛ بمناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، واگن های بازسازی و بهسازی شده جدید شرکت حمل و نقل ریلی رجا به ارزش 240 میلیارد ریال از روز گذشته آماده سیر شد.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در حاشیه بازدید معاون ناوگان و مدیران راه آهن جمهوری اسلامی ایران از واگن های بازسازی شده و در حال بازسازی و بهسازی این شرکت از محل تبصره 18 گفت: به حول و قوه الهی و با تلاش همکاران در شرکت نوین صنعت رجا بعد از بازسازی کامل، امروز شاهد آماده به سیر بودن تعداد 6 دستگاه واگن مسافری نوین از نوع واگن های 4 ستاره هستیم.

آقای محمد رجبی از خصوصیات این نوع واگن ها به افزایش سرعت سیر از 120 کلیومتر به 140 کیلومتر بر ساعت اشاره کرد و افزود: این واگن های دارای کوپه های 4 تخته همراه با سیستم صوتی و تصویری IPTV، تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم درجه، سیستم احضار مهماندار، طراحی جدید در میز های پذیرایی داخل کوپه (میز یک نفره) و طراحی زیبا در کوپه ها است.

وی همچنین به آماده سازی یک دستگاه واگن دیگر بعد از بازسازی در شرکت واگن پارس و آماده به سیر بودن آن نیز گفت: تعداد 5 سالن از این واگن های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده به سیر شدن واگن های جدید رجا

آماده به سیر شدن واگن های جدید رجا