مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 06:002020-02-05سياسي

کرونا در هرمزگان وجود ندارد/ پرهیز از نشر اخبار غیرواقعی


معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: موردی از ویروس کرونا در استان وجود ندارد و انتشار اخبار واقعی در این زمینه فاقد وجاهت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید ناجی صبح امروز در نشست اضطراری کمیته سلامت بهداشت و درمان استان، انتشار اخبار نادرست در خصوص ویروس کرونا را موجب تشویش افکار عمومی و نگرانی جامعه دانست و بر لزوم پرهیز از نشر خبرهای غیرواقعی و نیز اهتمام دستگاه های متولی بر نظارت در این بخش تاکید کرد.

وی با اطمینان به اینکه موردی از وجود ویروس کرونا در استان مشاهده نشده، آموزش به مردم و نیز اطلاع رسانی صحیح و واقعی را در جلوگیری از شیوع این ویروس موثر دانست.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به مرزی بودن استان و لزوم اعمال اقدامات کنترلی بیان کرد: تیم پزشکی برای بررسی و کنترل ویروس کرونا در مبادی ورودی مرزی فرودگاهی و بندری استان مستقر شده است.

ناجی بر ضرورت ایجاد و حفظ آمادگی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: ضروری است مراقبت و پیشگیری های لازم درجهت مقابله با ورود احتمالی این ویروس به کشور از طریق مبادی ورودی استان مورد توجه باشد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور آگاهی بخشی عمومی ، پیام ها ، توصیه های بهداشتی و مراقبتی و اطلاع رسانی دقیق از سوی صدا و سیما و رسانه های استان منعکس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در هرمزگان وجود ندارد/ پرهیز از نشر اخبار غیرواقعی

کرونا در هرمزگان وجود ندارد/ پرهیز از نشر اخبار غیرواقعی