مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-05سياسي

بستر لازم برای انس دانش آموزان با قرآن و نماز فراهم شود


باید زمینه و بستر مناسب برای انس دانش آموزان با قرآن و نماز در استان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی صبح امروز در نشست ستاد اقامه نماز و شورای قرآن استان که با هدف پیگیری برنامه های حوزه قرآن در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: موضوع نماز و قرآن در دستگاه تعلیم و تربیت از موضوعات بسیار مهم و با اهمیت است و باید زمینه سازی و ایجاد بستر مناسب برای انس دانش آموزان با قرآن و نماز فراهم شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات مرحله استانی قرآن، نماز و عترت از اهمیت ویژه ایی برخوردار است؛ خاطرنشان کرد: متولیان حوزه قرآن و نماز باید ضمن برگزاری مرحله استانی مسابقات، اصل کم کردن هزینه ها و صرفه جویی را رعایت کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان کردستان نیز در این نشست با تبریک دهه مبارک فجر، با بیان اینکه وضعیت اقامه نماز در جامعه، زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست؛ تاکید کرد: برپاداشتن نماز دستور موکد قرآن و دین مبین اسلام است و هرکس در حد توان و مکنت خود باید این فریضه الهی را ادا کند.

اکبر عظیمی با تاکید بر اینکه نباید دانش آموزان را در ادای نماز به حال خود رها کرد؛ از متولیان دستگاه تعلیم و تربیت خواست در راستای اقامه نماز جماعت در مدارس راهنما و هدایتگر دانش آموزان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر لازم برای انس دانش آموزان با قرآن و نماز فراهم شود

بستر لازم برای انس دانش آموزان با قرآن و نماز فراهم شود