مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 06:152020-02-05دانش

زمانی: 50 مجموعه ورزشی در دانشگاه پیام نور در حال تکمیل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا زمانی، رییس دانشگاه پیام نور در نشست معاونان دانشجویی که در این دانشگاه برگزار شد، گفت: - رییس دانشگاه پیام نور گفت: در حال حاضر 125 مجموعه ورزشی فعال در این دانشگاه داریم که 50 مجموعه دیگر در حال تکمیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا زمانی، رییس دانشگاه پیام نور در نشست معاونان دانشجویی که در این دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه کشور است که بیش از 4000 عضو هیئت علمی 450 هزار دانشجو و 10 هزار کارمند در اکثر شهر های کشور دارد.

زمانی افزود: این دانشگاه در حوزه بین المللی نیز فعال است و 2050 دانشجو در حوزه بین الملل در کشور های دیگر دارد.

همچنین 12 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر داریم 980 انجمن علمی فعال 315 نشریه دانشجویی و 280 مخترع دانشجو که نزدیک به 930 اختراع دارند در دانشگاه پیام نور فعالند.

رییس دانشگاه پیام نور اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور در المپیاد های علمی و مسابقات ورزشی چه در داخل و چه خارج از کشور توانستند مقام هایی را کسب کنند همچنین ما توسعه ورزش همگانی را نیز در دستور کار قرار دادیم.

وی گفت: 1650 کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه پیام نور مشغول فعالیتند که 295 کانون هلال احمر در حوادث مختلف در کشور حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمانی: 50 مجموعه ورزشی در دانشگاه پیام نور در حال تکمیل است

زمانی: 50 مجموعه ورزشی در دانشگاه پیام نور در حال تکمیل است