مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 06:202020-02-05پزشكي

صنعا: بدعهدی سازمان ملل در مسئله انتقال بیماران یمنی یک رسوایی است


دولت صنعا اعلام کرد که رفتار سازمان ملل در پایبند نبودن به تعهدات خود برای انتقال مداوم بیماران صعب العلاج به خارج و انتقال تنها 30 نفر در ماه آن هم با هواپیماهایی بدون تجهیزات پزشکی یک رسوایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی وزارت بهداشت یمن رفتار سازمان ملل در قبال قضیه انتقال بیماران یمنی به خارج از کشور  را رسوایی خواند.

یوسف الحاضری در گفت وگو با شبکه المسیره یمن گفت: آنچه سازمان ملل انجام داد بیشتر آبرویش را برد به خصوص که هواپیمایی که روز سه شنبه بیماران را انتقال داد اصلا مجهز به تجهیزات برای انتقال بیماران نبود .

او افزود: چیزی که ما تقاضا داریم این است که روزانه 100 تا 150 بیمار صعب العلاج برای درمان به خارج منتقل شوند تا ظرف یک سال همه این بیماران انتقال داده و مداوا شوند .

مازن غانم رییس سازمان هواپیمایی یمن هم روز سه شنبه تاکید کرد که سازمان ملل برنامه ای برای انتقال 32 هزار بیمار باقیمانده ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمسیره، سازمان ملل به سازمان هواپیمایی در صنعا گفته که ماهیانه فقط با چهار پرواز 30 بیمار با هواپیماهایی که مخصوص رفت و آمد فرستاده سازمان ملل است و نه هواپیماهای مخصوص انتقال بیماران، منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: بدعهدی سازمان ملل در مسئله انتقال بیماران یمنی یک رسوایی است

صنعا: بدعهدی سازمان ملل در مسئله انتقال بیماران یمنی یک رسوایی است