مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-05سياسي

مواضع انتخاباتی برخی اصولگرایان فارس و تلقی اختلاف میان آنان


در حالی که به نظر می رسد اصولگرایان در این استان تنها گروه های سیاسی دارای لیست در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند اما سخنان و مواضع فعالان این جریان نشان می دهد راه دشواری برای رسیدن به اتحاد دارند و اختلافات آنان در حال افزایش است.

موضوعی که سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس در مورد آن حرف و حدیث دیگری دارد و اختلاف در این اردوگاه را مردود می داند.

حدود 16 روز دیگر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود تا با رای مردم نمایندگان جدید راهی بهارستان شوند اما با وجود زمان محدود هنوز خبری از لیست های انتخاباتی گروه های سیاسی در فارس نیست.

اصلاح طلبان و اعتدالگرایان استان فارس که تکلیف خود را برای انتخابات پیش رو مشخص کرده اند و می گویند تمام داوطلبان مدنظر آنان رد صلاحیت شده اند و در این شرایط نمی توانند لیست دهند.

زمزمه برای مستقل شدن استنتاج مبتنی بر اختلاف در بین جریان اصولگرایی در فارس از آنجا بروز یافت که جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان ابتدای هفته جاری با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در صورت تحمیل برخی گزینه ها به لیست این شورا تحت عنوان ژن خوب یا فشار سیاسی نزدیکان به آن طیف سیاسی، این جبهه لیست انتخاباتی مستقل ارایه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع انتخاباتی برخی اصولگرایان فارس و تلقی اختلاف میان آنان

مواضع انتخاباتی برخی اصولگرایان فارس و تلقی اختلاف میان آنان