مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-05اقتصادي

پیشنهاد تبدیل عمارت اقدسیه به سفارتخانه/ ملک می فروشیم تا باغ و اتوبوس بخریم


عضو شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهاد شورا در خصوص تبدیل عمارت اقدسیه به سفارتخانه گفت: ملک می فروشیم تا بتوانیم باغ و اتوبوس بخریم.

- محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره فروش املاک شهرداری اظهار داشت: شیوه ما تغییر روند گذشته است.

در سال های پیش شاهد اتفاقات تلخی در موضوع دارایی های شهرداری بودیم به طوری که در سال 93 حدود  22 میلیون مترمربع زمین ذخیره اعتبار و درآمد آن به شهرداری اختصاص نیافت.

پول زمین های ذخیره به شهرداری واصل نشد وی افزود: زمین ذخیره ، زمین های بزرگی است که پس از تفکیک 70 درصد آن باید به شهرداری تعلق گیرد تا خدمات هفتگانه منطقه مورد نظر تأمین شود از جمله موضوعات ساخت معابر، توجه به مسأئل مذهبی، آموزشی و خدماتی که این موضوع ها هیچ کدام محقق نشده است.

عضو  کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بیان داشت: در دوره های گذشته زمین ها و املاک زیادی در شهرداری فروخته شده است که البته از طرفی گله می کنیم که چرا 1900 ملک را به اشخاص حقیقی و حقوقی بدون قرارداد واگذار کرده اند و از یک طرف خوشحالیم که اگر این ها را نداده بودند مانند بقیه املاک هدر می رفت.

وی بیان داشت: در پاسداران پارکی را داشتیم که به پیمانکار فروخته شده،همچنین فروش شهروند را مصوب کرده بودند که ما از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تبدیل عمارت اقدسیه به سفارتخانه/ ملک می فروشیم تا باغ و اتوبوس بخریم

پیشنهاد تبدیل عمارت اقدسیه به سفارتخانه/ ملک می فروشیم تا باغ و اتوبوس بخریم