مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-05بين الملل

حفظ بند مربوط به مقاومت در منشور دولت لبنان


کمیته ویژه هیات وزیران منشور دولت لبنان بیانیه هیات وزیران را آماده کرده و بند مربوط به مقاومت نیز در این منشور باقی است - از بیروت، طبق اعلام کاخ نخست وزیری لبنان، کمیته ویژه تهیه منشور دولت یا همان نقشه راه دولت جدید این کشور در نهمین جلسه خود این بیانیه را آماده کرد و قرار است تا پایان این هفته به پارلمان فرستاده شود تا پس از آن در هفته آینده جلسه پارلمان برای رأی اعتماد به دولت جدید برگزار شود.

منال عبدالصمد وزیر اطلاع رسانی لبنان پس از پایان این جلسه اعلام کرد پنجشنبه هفته جاری جلسه پارلمان برای تصویب منشور دولت برگزار خواهد شد.

در پیش نویس بیانیه وزارتی که در رسانه ها درز پیدا کرده، بر ضرورت دوری لبنان از نزاع های خارجی و احترام به منشور اتحادیه عرب به همراه تکیه بر سیاست خارجی مستقل مبتنی بر منافع عالی لبنان و احترام به قانون بین الملل تأکید شده است.

نکته قابل ذکر آن است که دولت جدید در بند مربوط به مقاومت همان بند دولت قبلی لبنان را تکرار کرد و در آن تغییری ایجاد نکرد.

در این بند آمده است: در نبرد با دشمن اسراییلی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و برای آزادسازی اراضی اشغالی باقی مانده لبنان از هیچ مقاومتی دریغ خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ بند مربوط به مقاومت در منشور دولت لبنان

حفظ بند مربوط به مقاومت در منشور دولت لبنان