مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 08:452020-02-05فرهنگي

خرید 710 میلیون ریال کتاب از ناشران و مولفان


در راستای حمایت از نویسندگان و پدیدآورندگان آثار فرهنگی در خراسان جنوبی، 710 میلیون ریال خرید کتاب انجام شد.

- مرکز خراسان جنوبی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: کتاب های خریداری شده مربوط به انتشار 97 و 98 بوده که این مقدار کتاب در 10 ماه گذشته خریداری شد.

ناصر نبی زاده افزود: در هفدهمین جلسه هیات انتخاب و خرید کتاب استان از مجموع حدود 60 عنوان کتاب بررسی شده، با خرید 36 عنوان کتاب، در مجموع 2 هزار و 923 نسخه، موافقت و به مبلغ 710 میلیون و 605 هزار ریال از انتشارات، نمایندگی های نشر استان و مولفین خریداری شد.

وی با بیان این که این اقدام هر ساله توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هدف حمایت از ناشران و مولفان استانی انجام می شود، گفت: اولویت خرید کتاب نیز، با کتبی است که توسط ناشران و چاپخانه های خراسان جنوبی منتشر شده باشد.

نبی زاده افزود: اعتبار خرید کتاب استان بر اساس تفاهم نامه حمایت از فعالیت های فرهنگی از سوی معاونت فرهنگی وزارت متبوع تعیین و ابلاغ می شود.

وی با اشاره به این که مولفان و ناشرانی که تمایل دارند در آثار تالیفی آن ها توسط این اداره کل برای خرید بررسی شود، درخواست نامه خود را به انضمام یک نسخه از کتاب ارسال کنند، گفت: در هیات انتخاب و خرید کتاب استان کتب منتشر شده در سال جاری و سال قبل آن بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 710 میلیون ریال کتاب از ناشران و مولفان

خرید 710 میلیون ریال کتاب از ناشران و مولفان