مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-05پزشكي

تفاهم وزارت بهداشت برای ساماندهی خدمات بهداشتی درمانی عشایر


تفاهم نامه همکاری معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان امور عشایر ایران به منظور ساماندهی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه عشایری کشور در شهرستان شوش امضا شد.

- تفاهم نامه همکاری معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان امور عشایر ایران به منظور ساماندهی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه عشایری کشور در شهرستان شوش امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دکتر علیرضا رییسی - معاون بهداشت وزارت بهداشت در مراسم امضای این تفاهم نامه با مهندس قندالی - رییس سازمان امور عشایری کشور در مرکز عشایرنشین غرب کرخه واقع در شهرستان شوش با بیان اینکه یک میلیون و 200 هزار نفر عشایر در سطح کشور وجود دارند، اظهار داشت: درصد بالایی از این عشایر کوچ رو هستند که باید خدمات بهداشت و درمان متناسب با شیوه زندگی آنها ارائه شود.

وی هدف از امضای تفاهم نامه وزارت بهداشت و سازمان امور عشایری را تسهیل و دسترسی عشایر کشور به خدمات بهداشتی درمانی عنوان کرد و افزود: پس از کارشناسی و تبیین استانداردها و براساس تفاهم نامه، برای جمعیت عشایر کوچ رو که با مراکز ثابت بهداشت و درمان فاصله دارند، کانکس و خانه بهداشت سیار اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم وزارت بهداشت برای ساماندهی خدمات بهداشتی درمانی عشایر

تفاهم وزارت بهداشت برای ساماندهی خدمات بهداشتی درمانی عشایر