مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-05سياسي

32 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی،  نیازمند مسکن مقاوم


32 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی  نیازمند مسکن مقاوم هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی ،قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی در حاشیه مراسم افتتاح 40 واحد مسکونی خسارت دیدگان ناشی از سیل در روستای جلال آباد بردسکن گفت: از 200 هزار خانواده ای که در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند32 هزار خانواده نیازمند مسکن مقاوم هستند.

سلمان دانشور با بیان اینکه تاکنون 2 هزار واحد مسکونی تکمیل و 3 هزار واحد نیز مرمت و تعمیر شده است گفت: سهمیه مسکن امسال استان 4 هزار واحد است که 2 هزار واحد آن در حاشیه شهر مشهد و بقیه آن در سطح استان است که برنامه داریم تاپایان سال 99 این تعداد واحد مسکونی محرومین تکمیل و تحویل خانواده ها شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی از توزیع 4 هزار و 500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سطح استان خبرداد و گفت: با عنایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری و خیران تلاش میکنیم تاپایان امسال هیچ نوعروسی در نوبت گرفتن جهیزیه در این نهاد نداشته باشیم.

وی به راه اندازی بیش از 600 نیروگاه خورشیدی برای توانمند کردن خانواده های تحت حمایت این نهاد در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه خراسان رضوی در ایجاد نیروگاههای خورشیدی مولد در کشور پیشرو است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی،  نیازمند مسکن مقاوم

32 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی،  نیازمند مسکن مقاوم