مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-05سياسي

باید قرارگاه جهاد علمی در استان ها راه اندازی شود


حسین قدیانی روز چهارشنبه در جشنواره جهادگران علم و فناوری استان قزوین، افزود: امروزه راه اندازی قرارگاه جهاد علمی در استان ها یک تکلیف شرعی و دینی بوده و برای ایجاد مدل بومی علمی در کشور ضروری است.

وی اضافه کرد: این قرارگاه می تواند در استان های کشور با استفاده از ظرفیت های موجود ایجاد شود چون توانمندی ها کشور بسیار بالا است.

قدیانی افزود: لازم است قرارگاه جهاد علمی در استان قزوین نیز هرچه سریعتر راه اندازی شود چون این استان ظرفیت های زیادی دارد و می تواند در این زمینه الگوی سایر استان ها قرار گیرد.

مشاور علمی و فناوری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه های کشور یک اشکال اساسی دارد، افزود: متاسفانه رابطه میان صنعت و دانشگاه به یک واسطه به نام منابع مالی دولتی متکی است درحالیکه باید این ارتباط مردمی و خودگردان باشد.

قدیانی ادامه داد: اگر بتوانیم یک ارتباط منطقی بین منابع دولتی، صنعت و بازار ایجاد کنیم بسیاری از محصولات براساس نیاز بازار تولید شده و مشکل فروش برای واحدهای تولیدی رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز رشته سیاستگذاری صنعتی در کشور وجود ندارد، افزود: متاسفانه به دلیل فقدان سیاستگذاری و جانمایی درست در حوزه صنایع بسیاری از واحدهای تولیدی آب بر در مناطق کویری و بی آب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید قرارگاه جهاد علمی در استان ها راه اندازی شود

باید قرارگاه جهاد علمی در استان ها راه اندازی شود