مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 09:162020-02-05سياسي

بهره وری کار و تولید در کشور پایین است


حاتم شاکرمی روز چهارشنبه در نشست تشکل های کارگری و کارفرمایی استان اظهار داشت: جامعه کارگری همراه خوبی برای نظام بوده و برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی تلاش های فراوانی کرده است.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب این قشر در جبهه های جنگ نیز سنگر تولید را حفظ کرد و در کنار دیگر رزمندگان در خط مقدم حضور داشت و امروز نیز کارگران سرافراز کارنامه روشنی دارند و در صف مقدم دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند.

وی ادامه داد: تهاجم دشمن علیه کشور همواره وجود دارد که اکنون روش آن تغییر کرده، به سمت اقتصاد سوق داده شده و فشار اقتصادی بیش از هرچیزی بر روزمره مردم از جمله قشرکارگر وارد شده است.

شاکرمی بیان کرد: کارگران و کارفرمایان به عنوان افسران جبهه اقتصاد مقاومتی با تلاش، اتحاد و وحدت خود می توانند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

وی گفت: 150 میلیارد تومان تسهیلات مازاد بر سهم استان، به بانک های لرستان ابلاغ شده که 50 میلیارد تومان آن مربوط به واحدهای سیلزده می باشد.

معاون وزیر کار ادامه داد: بخش کشاورزی کشور مبتنی بر کشاورزی رودخانه ای است که امیدواریم با آموزش های لازم و برنامه راهبردی اساسی لرستان را از کشاورزی رودخانه ای نجات دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری کار و تولید در کشور پایین است

بهره وری کار و تولید در کشور پایین است