مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-05سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 8 پروژه عمرانی اوقاف مازندران در دهه فجر


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از افتتاح و کلنگ زنی 8 پروژه عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف استان به ارزش 18 میلیارد تومان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای والای آن برای اقشار مختلف مردم است، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به حسب وظیفه ذاتی خود شرایط و بستر لازم را برای برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر مهیا کرده است.

وی با اشاره به حضور آحاد مردم و مسؤولان در ویژه برنامه های بزرگداشت ایام دهه فجر و مراسم جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: تبیین اهداف انقلاب، تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو از مهم ترین موضوعات مطرح شده در برنامه های دهه فجر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: یکی از بزرگ ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که امام خمینی (ره) بر آن تاکید داشته این بود که موقوفات باید به حالت وقفیت بازگشته و عمل به وقف شود و در همین راستا سازمان اوقاف و امور خیریه با تلاش بی وقفه توانسته بسیاری از موقوفات را از دست متصرفین آزاد و به حالت وقف بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 8 پروژه عمرانی اوقاف مازندران در دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی 8 پروژه عمرانی اوقاف مازندران در دهه فجر