مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 10:252020-02-05اقتصادي

بهره برداری از اولین اقامتگاه سنتی در تفرش


همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر اقامتگاه سنتی سرای تفرش با حضور فرماندار شهرستان، مدیر کل میراث فرهنگی استان و جمعی از مسئولین این شهرستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر اقامتگاه سنتی سرای تفرش با حضور حمیدرضا فراهانی فرماندار شهرستان تفرش، علیرضا ایزدی مدیر کل میراث فرهنگی استان، منصوری زاده بخشدار و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.

مدیر کل میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری  استان مرکزی در این مراسم گفت: این اقامتگاه با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 550 میلیون تومان و با اشتغال  مستقیم 3 نفر شروع به کار کرد.

علیرضا ایزدی گفت: طراحی و ساخت این اقامتگاه  بوم گردی توسط زوج خوش ذوق،  مهندس معمار و هنرمند تفرشی که سرمایه گذار این طرح بوده اند صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این اقامتگاه با معماری سنتی و سقف گنبدی طراحی شده و فضای بیرون آن با آلاچیق  تزیین شده و  تهیه غذا و سبزی کاری و تخم مرغ به صورت ارگانیگ و زنده برای مسافران و گردشگران  آماده سازی و طراحی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری  استان مرکزی افزود: در طبقه پایین  این اقامتگاه کارگاه صنایع دستی و زیورآلات به صورت ورک شاپ و زنده به تولید و عرضه صنایع دستی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اولین اقامتگاه سنتی در تفرش

بهره برداری از اولین اقامتگاه سنتی در تفرش