مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-05اجتماعي

هوای زمستانی کرمانشاه بهاری شد


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای بهاری هم اکنون حاکم بر جو منطقه تا اواخر هفته جاری که پیش قراول سامانه بارشی هفته آتی است، جلوه ملموسی خواهد داشت.

- محمد خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار داشت: هوای استان طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری در بعضی از ساعت از نواحی شمالی و شرقی استان با احتمال رگبار خفیف برف و باران پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه طی این مدت دمای هوا در نقاط مختلف استان روندی افزایشی دارد، افزود: این هوای بهاری در منطقه تا اواخر هفته جاری که پیش قراول سامانه بارشی هفته آتی است، جلوه ملموسی خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: به دنبال این وضعیت سامانه بارشی از اواخر روز جمعه تا اواسط روز دوشنبه هفته آینده جو منطقه را متاثر کرده، ضمن کاهش ناگهانی و محسوس دمای هوا، به تناوب سبب وزش باد شدید، بارش باران و بتدریج برف در سطح استان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کاهش دما در روزهای دوشنبه و سه شنبه شدت بیشتری داشته و سبب یخبندان گسترده در سطح استان خواهد شد.

خسروی سردترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته را اسلام آباد غرب با حداقل 6 درجه سانتی گراد زیرصفر و گرم ترین نقطه استان را سومار با حداکثر 17 درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای زمستانی کرمانشاه بهاری شد

هوای زمستانی کرمانشاه بهاری شد