مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-05سياسي

زلزله زده چادرنشین نداریم/ 26 روستا نیاز به جابه جایی دارند


مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: با هماهنگی استاندار آذربایجان شرقی در مناطق زلزله زده اصلا پدیده چادرنشینی نیست زیرا کانکس و اتاقک و اجاره خانه از طریق بنیاد مسکن انجام گرفته و اگر چادری در منطقه هم باشد محلی برای نگهداری مرغ و خروس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حافظ باباپور ظهر امروز در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: عمر بنیاد مسکن با عمر انقلاب اسلامی عجین شده و با دستور و فرمان امام راحل(ره) ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن برای رسیدگی به محرومان، مستضعفان و روستاییان بود، گفت: بیشترین تاکید بر رسیدگی بر وضع افراد بی مسکن و بدمسکن است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن کشور و استان به یک درخت تنومندی تبدیل شده و اقدامات ویژه ای انجام داده است.

وی به بلایای طبیعی از ابتدای سال تا الان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن تا انتهای بازسازی در کنار مردم است.

باباپور ابراز کرد: دیروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان، او به عینه اذعان کرد تا بنیاد مسکن همیشه پای کار بوده و رها نمی کند.

بازسازی و تعمیر 200 هزار واحد از طریق بنیاد مسکن وی با تاکید بر اینکه سیل لرستان و سیستان بلوچستان یک موضوع ملی بود، گفت: نزدیک به 200 هزار واحد از طریق بنیاد مسکن بازسازی و تعمیری انجام گرفته است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله زده چادرنشین نداریم/ 26 روستا نیاز به جابه جایی دارند

زلزله زده چادرنشین نداریم/ 26 روستا نیاز به جابه جایی دارند