مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 11:052020-02-05دانش

دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور


این دانشگاه هم اکنون با 4 هزار عضو هیأت علمی، 450 هزار دانشجوی فعال در مقاطع و رشته های مختلف در داخل و خارج از کشور فعالیت می کند.

- آقای محمدرضا زمانی در شصت و پنجمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که در سالن همایش های دانشگاه پیام نور برگزار شد، افزود: از 450 هزار دانشجوی مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نور، شش هزار دانشجو در مراکز بین الملل و 12 هزار نفر نیز از دانشجویان شاهد و ایثارگر هستند.

وی از فعالیت 985 انجمن علمی، 315 نشریه دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و گفت: 280 مخترع در خانواده دانشگاه پیام نور 930 اختراع را به ثبت رسانده اند و دانشگاه پیام نور افتخارات بسیاری را در المپیاد های علمی، فناوری نانو، مسابقات acm و میادین ورزشی کسب کرده است.

آقای زمانی افزود: هزار و 650 کانون فرهنگی هنری، 295 کانون هلال احمر دانشجویی و 210 مرکز مشاوره دانشجویی در دانشگاه پیام نور سراسر کشور فعال هستند.

وی به اقدامات مهم دانشگاه برای مهارت آموزی و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: بستر کارآموزی برای دانشجویان در حال تحصیل دانشگاه پیام نور و کارآفرینی برای دانش آموختگان در دو برنامه مستقل و با هدف اشتغالزایی و تضمین شغل آینده جوانان فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور

دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور