مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-05سياسي

فرماندار دیر استان بوشهر خواستار ارفاق در کالای ملوانی شد


کریم علی حسنی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهارداشت: در مبارزه با صید ممنوع ترال که توسط شناورهای متخلف در آب های استان بوشهر و شهرستان دیر خارج از فصل صورت می گیرد، اقدامات و برخوردهای خوبی از طرف دادستانی شهرستان و نیروهای انتظامی، نظامی و اطلاعاتی شده است.

وی اضافه کرد: طرح تعریض جاده ساحلی دیر به سمت بردخون یکی از مطالبات اجتماعی مردم است که اکنون در مرحله اقدام و پیگیری قرار دارد.

فرماندار دیر افزود: مشکل زمین مردم در منطقه خورخندل یکی از خواسته های اصلی مردم است که باید حل شود و کمبود نیروی نقشه بردار در اداره ثبت اسناد برای رسیدگی به کار مردم در ثبت اراضی باید برطرف شود.

علی حسنی بیان کرد: در دهه فجر امسال 96 میلیارد تومان پروژه افتتاحی و اجرایی در شهرستان داریم و یکی از برنامه خوب ستاد دهه فجر نشست صمیمی مردم روستا با مسئولان است که به مشکلات روستاها رسیدگی می شود.

فرماندار دیر با اشاره به انتخابات دوم اسفند گفت: امانت داری، امنیت و شفافیت سرلوحه کار خود قرارداده و همه باید تلاش کنند تا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.

وی افزود: مردم وفادار به نظام اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان خواهند داد که به نظام اسلامی وفادارهستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دیر استان بوشهر خواستار ارفاق در کالای ملوانی شد

فرماندار دیر استان بوشهر خواستار ارفاق در کالای ملوانی شد