مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 11:152020-02-05سياسي

سیاست راهبردی قوه قضاییه مبارزه با فاصله اندازان میان ارکان نظام و مردم است


حجت الاسلام علی عبداللهی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه افزود: مردم صبور ایران از آنجایی رنج می برند که در انقلاب اسلامی و نظام و حاکمیت ولایت فقیه بین مسئولان در هر سمت و پستی و مردم تفاوت باشد و از آنجایی نسبت به ما بدبین می شوند که نگاه کنند لیست زندگی مادی ما و آنها فرق کند.

وی اضافه کرد: رییس قوه قضاییه و دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد هیچ توقفی برای خود قایل نیستند و اگر مال حرامی به حلقوم هر حرام خواری برود به دنبال خارج کردن از گلوی او است.

عبداللهی بیان کرد: رییس قوه قضاییه با منشور انتسابی رهبری در حکم اولیه به ایشان تکلیف کردند قوه در مسیری حرکت کند که عدالت در جامعه اسلامی جایگاهی پیدا کند که این گونه فسادها رخت بر بندد.

وی ادامه داد: حاکم ترین فرد ما آن باید باشد که در مقابل مردم خاضع ترین باشد و این ملاک رییس قوه قضاییه است.

رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه افزود: مبارزه با فساد ملاک و معیاری خاص ندارد و همه اجزا و حاکمیت نظام اسلامی باید در این مسیر کمک کنند.

وی گفت: معنا ندارد که بعداز 41 سال از پیروزی انقلاب هنوز در کشور داد و فریاد بزنیم و گریه کنیم فلان بانک به فلان کس اینقدر تسهیلات داد و هیچ وثیقه ای نگذاشت و کاری به آن نداشت و یک بیچاره و دختر دم بخت که وامی قرار است بگیرد باید 10 ضامن و وثیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست راهبردی قوه قضاییه مبارزه با فاصله اندازان میان ارکان نظام و مردم است

سیاست راهبردی قوه قضاییه مبارزه با فاصله اندازان میان ارکان نظام و مردم است