مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-05اقتصادي

دولت با ترخیص خودروهای دپو شده موافقت کرد


هیات دولت در جلسه امروز خود با پیشنهاد ارائه شده در رابطه با تعیین تکلیف و ترخیص خودروهای مانده در گمرک موافقت کرد و احتمالا به زودی ترخیص خودروها آغاز می شود.

- هیات دولت در جلسه امروز خود با پیشنهاد ارائه شده در رابطه با تعیین تکلیف و ترخیص خودروهای مانده در گمرک موافقت کرد و احتمالا به زودی ترخیص خودروها آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اطلاعات دریافتی نشان می دهد که در جلسه امروز(چهارشنبه) هیات دولت با بررسی پیشنهاداتی در رابطه با تعیین تکلیف خودروهای مانده در گمرک موافقت کرده و دستور کار جلسه به زودی ابلاغ و در دستور کار قرار می گیرد.

این در حالی است که حدود 12 هزار و 261 دستگاه بود که به دلایلی از جمله تغییر شرایط ارزی و همچنین ممنوعیت ثبت سفارش و واردات خودرو ترخیص آنها متوقف و در گمرکات، بنادر و مناطق دپو شد، اما در نیمه دوم سال گذشته و با مصوبه هیات دولت در مهلت شش ماهه ای 7153 دستگاه از آنها ترخیص و 5108 دستگاه دیگر به دلیل پایان مهلت تعیین شده باقی ماند.

در فاصله تیرماه امسال تا کنون رایزنی ها و پیشنهاداتی از سوی دستگاه های مربوطه از جمله وزارت اقتصاد و گمرک برای تعیین تکلیف این خودروها انجام شد تا اینکه چندی پیش وزیر اقتصاد بعد از بازدید خود از گمرک خرمشهر دستور بررسی موضوع را صادر و که پیشنهادات ارائه شده از سوی کمیته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با ترخیص خودروهای دپو شده موافقت کرد

دولت با ترخیص خودروهای دپو شده موافقت کرد