مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 11:562020-02-05ورزشي

استفاده بهینه از نظرات پیشکسوتان ورزشی اصفهان ضروری است


محمد سلطان حسینی روز چهارشنبه در مجمع عادی سالیانه هیات تنیس استان اصفهان در سرای ورزشکاران این شهر افزود: بی شک قدیمی و بزرگترهای ورزش تجاربی با ارزش دارند که می تواند در هیاتهای استانی بسیار مفید باشد.

وی ادامه داد: استفاده از خرد جمعی لازمه پیشبرد اهداف ورزش است، بویژه با سابقه های ورزشی در رشته های مختلف در اصفهان حضور دارند که به ظرفیتی مطلوب تبدیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان به مشکلات مالی این مجموعه اشاره و تصریح کرد: نبود زیرساخت های ورزشی در برخی نقاط و یا تامین مالی افرادی در نقاط دور دست برای روی آوری به ورزش از چالش های این بخش به شمار می رود.

سلطان حسینی با بیان اینکه تنیس اصفهان باید بیش از گذشته ارتقا یابد گفت: برای توسعه زیرساخت این رشته می توانیم زمین هایی را طبق ماده 27 برای ساخت زمین این ورزش ارایه دهیم تا در کنار افزایش ورزشکاران، شمار زمین های تنیس متعلق به اداره کل ورزش و جوانان افزایش یابد.

وی افزود: روسای پیشین هیات تنیس زحمات فراوانی کشیدند و صدها میلیارد ریال در ورزش و این رشته هزینه کردند که برای مثال می وان به ساخت پنج مجموعه ورزشی در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد.

مجمع عادی سالیانه هیات تنیس استان اصفهان با حضور نایب رییس فدراسیون، مدیرکل و مسوولان ورزش و جوانان و اعضای هیات استان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بهینه از نظرات پیشکسوتان ورزشی اصفهان ضروری است

استفاده بهینه از نظرات پیشکسوتان ورزشی اصفهان ضروری است