مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-05اقتصادي

شناسایی یازده ملک مازاد دولتی در کرمانشاه


معاون نظارت مالی اداره کل اقتصاد و دارایی و رییس خزانه معین استان گفت: طی یکسال گذشته یازده ملک مازاد دولتی در کرمانشاه شناسایی شده که در راستای پروژه مولدسازی دارایی دستگاه های دولتی پرونده آنها را به تهران ارسال کردیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون نظارت مالی اداره کل اقتصاد و دارایی و رییس خزانه معین استان گفت: طی یکسال گذشته یازده ملک مازاد دولتی در کرمانشاه شناسایی شده که در راستای پروژه مولدسازی دارایی دستگاه های دولتی پرونده آنها را به تهران ارسال کردیم.

امیرحمزه حیدریان در نشستی خبری که امروز(16 بهمن) برگزارشد، با اشاره به اجرای پروژه مولدسازی و یا فروش دارایی مازاد دستگاه های دولتی از ابتدای امسال در کرمانشاه، اظهار کرد: دولت به منظور تامین منابع درآمدی، در کنار فروش نفت، مالیات و .

به دنبال استفاده بهینه از دارایی های خود است.

وی تصریح کرد: در این راستا پروژه مولدسازی و یا فروش دارایی مازاد دستگاه های دولتی توسط مجلس تصویب شد تا براساس آن دولت بتواند املاک مازادی که دارد را به چرخه درآمدزایی بیندازد.

رییس خزانه معین استان تاکید کرد: طبق پروژه مولدسازی، املاک مازاد دستگاه های دولتی از طریق اجاره های بلند مدت و کوتاه مدت به بخش خصوصی واگذار می شود تا از آنها درآمدزایی انجام گیرد و اگر دستگاهی به ملک خود هیچ نیازی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی یازده ملک مازاد دولتی در کرمانشاه

شناسایی یازده ملک مازاد دولتی در کرمانشاه