مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 12:052020-02-05ورزشي

شاه علیدوست: بدشانسی و اشتباهات داوری نبود در نیمه بالایی جدول حضور داشتیم


بدشانسی و اشتباهات داوری نبود در نیمه بالایی جدول حضور داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روزبه شاه علیدوست در گفتگو با روابط عمومی باشگاه سایپا گفت: بازی نساجی تنها یک تفاوت با دیگر بازی هایمان در این فصل داشت و آن اینکه توپ هایمان تبدیل به گل شد و داور پنالتی و خطاها را گرفت.

او درباره دیدار آینده نارنجی پوشان در برابر پارس جنوبی گفت: این روزها تمریناتمان را با جدیت برگزار کردیم و برای این بازی مهم آماده می شویم تا اتفاقات بازی دور رفت را به فراموشی بسپاریم.

وی ادامه داد: موضوعات پارس جمی ها را در رسانه ها می خوانم ولی مطمئناً روز جمعه بازی سختی در برابر آنها خواهیم داشت چرا که این تیم از مهره های با تجربه خوبی بهره می برد و این موضوعات را به خوبی مدیریت خواهند کرد.

کاپیتان سایپا در خصوص بازیکنان جدید اظهار داشت: انتخاب های خوبی در نیم فصل داشتیم و در تیم به هماهنگی خوبی رسیده اند و مطمئناً در بازی های بعدی بهتر از این هم خواهند شد.

در این فصل تمرینات خوب، حرفه ای و صمیمی را پشت سر گذاشتیم که اگر بدشانسی و اشتباهات داوری نبود در نیمه بالایی جدول حضور داشتیم، اما ایمان داریم که می توانیم فصل را همانطور که با موفقیت آغاز کردیم و قهرمان جام شهدا شدیم با سربلندی به اتمام برسانیم، هرچند که معتقدم تیم این فصل ما همین امروز هم قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه علیدوست: بدشانسی و اشتباهات داوری نبود در نیمه بالایی جدول حضور داشتیم

شاه علیدوست: بدشانسی و اشتباهات داوری نبود در نیمه بالایی جدول حضور داشتیم