مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 12:302020-02-05دانش

ماراتن بین المللی «هکاتوریسم 2020» آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، امروز یکی از مهمترین رویداد های حوزه گردشگری الکترونیک با عنوان هکاتوریسم 2020 با حضور گسترده فعالان این حوزه اعم از نخبگان دانشگاهی و متخصصان برنامه نویسی در پردیس بین المللی دانشگاه شریف، - اولین ماراتن بین المللی گردشگری الکترونیک هکاتوریسم 2020 در جزیره کیش با حضور نخبگان علمی آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، امروز یکی از مهمترین رویداد های حوزه گردشگری الکترونیک با عنوان هکاتوریسم 2020 با حضور گسترده فعالان این حوزه اعم از نخبگان دانشگاهی و متخصصان برنامه نویسی در پردیس بین المللی دانشگاه شریف، به صورت یک ماراتن سه روزه تمام وقت پیرامون 5 محور چالشی در قالب 21 گروه اغاز به کار کرد.

این مراسم که همزمان به صورت انلاین نیز توسط برنامه نویسان پیگیری می شود، چشم انداز جدیدی در پیش پای صنعت گردشگری با نگاه و تمرکز بر فناوری اطلاعات گشوده است.

مراسم با سخنان داوران، مربیان و فعالان این عرصه اغاز گردید، داوران این رویداد بین المللی ضمن عذرخواهی صمیمانه از تمام کسانی که به صورت انلاین مراسم را پیگیری می کردند، افزودند که حجم ثبت نام برای ورود به این ماراتن به حدی بود که دبیرخانه می بایست برای رویداد دوم به فکر راهکار برگزاری دومین ماراتن از هم اکنون باشد که با تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماراتن بین المللی «هکاتوریسم 2020» آغاز شد

ماراتن بین المللی «هکاتوریسم 2020» آغاز شد