مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 12:552020-02-05سياسي

آمادگی 2500 نفر عوامل برگزار کننده انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت


2هزار و 500 نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری کننده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از گچساران، علی خوانپایه در نشست برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برگزاری سلامت، امنیت، ایجاد فضای رقابت و حضور حداکثری در انتخابات حائز اهمیت است.

 وی با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی بایستی توجه خاصی به انتخابات شود، بیان کرد: سه اصل مهم در انتخبات بایستی رعایت شود.

خوانپایه با بیان اینکه امام راحل بیان داشتند که میزان رای مردم است، افزود: ما به عنوان مجریان قانون لازم است از آرای مردم صیانت و حفاظت کنیم چرا که حق الناس است.

 فرماندار گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات در روز 2 اسفندماه سالجاری گفت:  آرای مردم گچساران و باشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 151شعبه جمع آوری می شود.

 وی گفت: از این محموع این تعداد شعبات اخذ رای تعداد 105 شعبه اخذ رای  در گچساران  و تعداد 46 شعبه اخذ رای در شهرستان باشت پیش بینی شده است.

 خوانپایه اذعان کرد: تعداد اعضای شعب اخذ رای برای 85 شعبه پنج نفر و 20 شعب هفت نفر پیش بینی شده است بالاترین مقام اجرایی گچساران ابراز کرد:  از مجموع 105 شعبه اخذ رای در گچساران  بیش از 55درصد  از شعبات اخذ رای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 2500 نفر عوامل برگزار کننده انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت

آمادگی 2500 نفر عوامل برگزار کننده انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت